Καρκίνος

"Η Μόδα Πολεμά τον Καρκίνο του Στήθους"


ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ «Η Μόδα Πολεμά τον Καρκίνο του Στήθους»

"Περίπτερο Δωρεάν Εξέτασης και Ενημέρωσης" στο Σταθμό Μετρό Σύνταγμα από την Εκστρατεία Στόχου"

Σήμερα γνωρίζουμε ότι 1 στις 10 γυναίκες θα προσβληθεί κάποια στιγμή από καρκίνο του στήθους στην

Συντάκτης: Mediasoup
Κατηγορία: Κοινωνία

Αυξημένη κατά 14% η θνησιμότητα από καρκίνο στα Οινόφυτα

Επιστημονική έρευνα δείχνει πως ο καρκίνος ήταν η αιτία θανάτου για έναν στους τέσσερις κατοίκους των Οινοφύτων τα τελευταία 10 χρόνια.

Σχετική έρευνα, με επιστημονική υπεύθυνη την καθηγήτρια Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Αθηνά Λινού, που εξέτασε τη θνησιμότητα των κατοίκων των Οινοφύτων δείχνει πως την περίοδο 1999-2009 καταγράφτηκαν 474 θάνατοι. Οι 118 από αυτούς οφείλονταν σε καρκίνο.

Συντάκτης: Mediasoup
Ετικέτες: Καρκίνος
Κατηγορία: Κοινωνία

Ο καρκίνος, η ανεπαρκής οξυγόνωση των κυττάρων και η απαγορευμένη ''πανάκεια''

Το οξυγόνο και οι θεραπείες του... Η άγνωστη «θαυματουργή» θεραπεία ΥΠΕΡΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ (H2O2)

Συντάκτης: Mediasoup
Ετικέτες: Καρκίνος, Έρευνα
Κατηγορία: Κοινωνία

Το πρώτο εμβόλιο για τον καρκίνο!

Η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων ενέκρινε το πρώτο
θεραπευτικό εμβόλιο κατά του καρκίνου, μια θεραπεία που προορίζεται για
ασθενείς με καρκίνο του προστάτη σε προχωρημένο στάδιο.

Το
εμβόλιο Provenge της αμερικανικής εταιρείας Dendreon είναι η πρώτη από
μια σειρά νέων ανοσοθεραπειών κατά του καρκίνου που αναμένονται τα
επόμενα χρόνια.

Ετικέτες: Καρκίνος
Κατηγορία: Newdles

Τα αναψυκτικά με ζάχαρη μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο στο πάγκρεας

Όσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σε εβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας, ένα σπάνιο αλλά θανατηφόρο τύπο καρκίνου, ανακοίνωσαν σήμερα ερευνητές.

Όσοι, αντίθετα, πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό, δεν διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο, προκύπτει από μελέτη σε δείγμα 60.000 εθελοντών, η οποία διεξήχθη στη Σιγκαπούρη.

Η ζάχαρη μπορεί να ευθύνεται για την εμφάνιση αυτού του τύπου καρκίνου, αλλά
όσοι πίνουν αναψυκτικά με ζάχαρη συχνά έχουν και άλλες ανθυγιεινές συνήθειες, είπε ο Μαρκ Περέϊρα του πανεπιστημίου της Μινεσότα, ο οποίος ήταν επικεφαλής της μελέτης.

Συντάκτης: Mediasoup
Ετικέτες: Καρκίνος
Κατηγορία: Newdles

4/2. Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου

Η 4η Φεβρουαρίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου, από την UICC (Διεθνής Ένωση κατά του Καρκίνου).

Υπάρχουν πολλοί, οι οποίοι φοβούνται ακόμα και να προφέρουν το όνομα αυτής της ασθένειας. Ο φόβος όμως, είναι πάντα ο χειρότερος σύμβουλος. Υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπίσουμε, η ακόμα καλύτερα να προλάβουμε - όσο γίνεται - ένα τέτοιο "χτύπημα".

Καρκίνος, λοιπόν. Προλαμβάνεται; Επιβάλλεται.


Ετικέτες: Καρκίνος
Κατηγορία: Newdles

Μεσογειακή διατροφή εναντίον καρκίνου του στομάχου!

Η προστασία από το θανατηφόρο καρκίνο του στομάχου πρέπει να προστεθεί στη λίστα με τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής, υποδεικνύει μελέτη που παρακολούθησε για χρόνια εκατοντάδες χιλιάδες Ευρωπαίους.

«Τα αποτελέσματα προστίθενται στις ενδείξεις για το ρόλο της μεσογειακής δίαιτας στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου» γράφουν οι Ισπανοί ερευνητές στο American Journal of Clinical Nutrition.

Προηγούμενες μελέτες για τη μεσογειακή διατροφή είχαν δείξει μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας και διαβήτη, ακόμα και μείωση του ρίσκου για εμφάνιση κατάθλιψης και άνοιας.

Κατηγορία: Newdles

Γιατί το facebook γέμισε χρώματα;

Χιλιάδες statuses στο facebook χθες έγραφαν απλά ένα χρώμα. Κάποιοι ίσως να μην κατάλαβαν τι ειναι αυτό οπότε δείτε γιατι έγινε. Ηταν μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες και ζητούσε απο τις γυναίκες να βάλουν στο facebook τους το χρώμα του στηθόδεσμου που φοράνε. Μόνο αυτό, τίποτα άλλο και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Συντάκτης: Mediasoup
Ετικέτες: Facebook, Καρκίνος
Κατηγορία: Internet

Θα προβλέπεται ο καρκίνος

Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, όλοι οι γενικοί γιατροί στη Βρετανία θα εξετάζουν τους ασθενείς τους με διαγνωστικό λογισμικό που υπολογίζει τον κίνδυνο ύπαρξης οποιουδήποτε καρκίνου.

Όπως δήλωσε στην εφημερίδα Guardian ο καθηγητής Μάικ Ρίτσαρντς, υπεύθυνος του κυβερνητικού σχεδιασμού για τη μείωση των θανάτων από καρκίνο, το νέο εργαλείο έχει το δυναμικό να περιορίσει δραστικά τις καθυστερημένες διαγνώσεις που κοστίζουν ζωές.

Ο γενικός στόχος του NHS (Εθνικού Συστήματος Υγείας) είναι να μειωθούν οι θάνατοι από καρκίνο κατά 10.000 το χρόνο.

Ετικέτες: Καρκίνος
Κατηγορία: Newdles

Νέο φάρμακο καταπολεμά τον καρκίνο των πνευμόνων;

Πειραματικό φάρμακο νέας κατηγορίας, σχεδιασμένο να συμπληρώνει τις σημερινές θεραπείες, δοκιμάστηκε με επιτυχία σε ποντίκια, αναφέρουν Αμερικανοί ερευνητές στο περιοδικό Nature.

Το νέο μόριο θα μπορούσε μελλοντικά να χρησιμοποιείται σε ασθενείς με μη μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα, ο οποίος αντιστοιχεί στο 70 με 80 τοις εκατό των περιστατικών.

Οι όγκοι αυτού του είδους φέρουν μεταλλάξεις που κρατούν μονίμως ενεργοποιημένο τον υποδοχέα EGRF (υποδοχέας επιδερμικού αναπτυξιακού παράγοντα) των κυττάρων.

Τα φάρμακα πρώτης γραμμής για αυτές τις περιπτώσεις είναι το Iressa (γεφιτινίµπη) και το Tarceva (ερλοτινίμπη), τα οποία καταστέλλουν τη δράση του υποδοχέα.

Ετικέτες: Καρκίνος
Κατηγορία: Newdles